یک مرد آبی

یک مرد آبی

می نویسم تا بدانم که بودم. چه اشتباهاتی داشته ام. چه تفکراتی در گذشته داشتم .نوشتن برای من مانند یک میراث است. به همین میراث کوچک خود افتخار میکنم. میدانم نوشته هایم الزاما صحیح نیست و آنچنان هم بازدیدکننده ندارد اما میدانم این نوشته ها، خود واقعی من است. اگر روزی از نوشتن منصرف شوم آن روز از خود واقعی مرد آبی دور و دورتر شده ام.

این روزها من رضا بهرام گوش میدم

چقدر آهنگ (گل عشق) رضا بهرام به فازم میخوره.
این آهنگ ی جورایی واسم مثل دوپینگه
با این آهنگ حتی ماه رمضانم داره سریعتر میگذره!!
دمت گرم آبجی واسه معرفی آهنگ.
حسش اومد الان دارم واسه همسر جانم با این آهنگ کلیپ میسازم.

  • یک مرد آبی

نظرات  (۱)

آهنگ یار جانی محسن نامجو هم گوش کن قشنگه :)
پاسخ:
حتما دوست عزیز
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی