یک مرد آبی

یک مرد آبی

می نویسم تا بدانم که بودم. چه اشتباهاتی داشته ام. چه تفکراتی در گذشته داشتم .نوشتن برای من مانند یک میراث است. به همین میراث کوچک خود افتخار میکنم. میدانم نوشته هایم الزاما صحیح نیست و آنچنان هم بازدیدکننده ندارد اما میدانم این نوشته ها، خود واقعی من است. اگر روزی از نوشتن منصرف شوم آن روز از خود واقعی مرد آبی دور و دورتر شده ام.

مارهای ناامیدی

marpele


چقدر دنیا شبیه بازی مارپله شده.

تلاش پشت تلاش تا اینکه مسیر طولانی و سخت زندگی رو پله پله طی میکنی. بعد کم کم مارهای زندگیت خودشون رو نشون میدن. مارهایی که همیشه تو یک نقطه از زندگی درحال درجا زدن و نیش زدن هستن تا نزارن منو و تو به آرزوها و امیدهامون برسیم. تو این مسیر البته که انتخاب های ماست که تأثیرگذاره ولی شانس هم نیازه ! توی مارپله شانس میتونه شماره تاس باشه ولی تو زندگی واقعی میتونه خانواده بهتر باشه. دوستای دلسوز تر باشه و ...

یادمه وقتی تو بچگی وسط بازی از یک مار نیش میخوردم چقدر ناراحت و ناامید میشدم مخصوصا اگه از اون مارهای خوش خط وخال بود و منو میبرد اولین خونه بازی! و سقوط آزاد

 بنظرم امکان نداره کسی تا حالا نیش نخورده باشه. همه خوردن. ولی این وسط دو تا انتخاب وجود داره

اولی اینکه با اراده و تلاش بیشتر دوباره بازی زندگی رو از نو شروع کنی و مواظب انتخاب هات باشی  و بدون هیچ نق زدن امیدت فقط خودت باشی و شانس هایی که گفتم.

دومی اینکه وقتی سقوط کردی تو هم بشی مثل اون ماری که به دیگران زخم میزنه و زندگیش میگذره

پی نوشت : فرق بین مار بودن و یار بودن فقط یک حرف هست. امیدوارم بتونم اولا خودم این مسیر سخت رو طی کنم و بعدش بتونم برای دیگران یار باشم . بتونم شانس های زندگی دیگران باشم. بتونم همون نردبون بلند بازی باشم که دیگران رو پرتاپ کنم به سمت آرامش...


  • یک مرد آبی

نظرات  (۵)

چرا ناامیدی؟
پاسخ:
چون این مارها عامل سقوط و ناامیدی تو اکثر ادما هستند‌. لامصب این روزا تعدادشونم زیاد شده
چرا نا امیدی؟؟؟
چقدر قیافه دخترها برا آشنا هستند
پاسخ:
خیلی دخترای سر به زیری هستند
:)متن قشنگی بود
تلاشتو برای بالا بردن دیگران ادامه بده...
سلامبر منکرش لعنت...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی